Zaproszenie do złożenia oferty
ZAPYTANIE OFERTOWE
Muzeum Ziemi Piskiej w Piszu zaprasza do złożenia ofert na:
Nazwa przedmiotu zamówienia:
Przygotowanie dokumentacji projektowej z kosztorysem inwestorskim z przeznaczeniem na „Modernizację infrastruktury w Muzeum Ziemi Piskiej w Piszu” . Zakres oferty obejmuje pomieszczenia na 1 piętrze budynku o łącznej powierzchni 138,14 mkw.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Przygotowanie koncepcji modernizacji infrastruktury w Muzeum Ziemi Piskiej w Piszu inwestorskim obejmującej pomieszczenia na 1 piętrze budynku o łącznej powierzchni 138,14 mkw.
- Przygotowanie dokumentacji projektowej z kosztorysem inwestorskim obejmującej
pomieszczenia na 1 piętrze budynku o łącznej powierzchni 138,14 mkw.
- Plan przestrzeni, rzut z rozmieszczeniem wszystkich projektowanych elementów;
- Kłady ścian ze wskazaniem wszystkim elementów i z wymiarowaniem;
- Szczegółowe projekty wszystkich elementów wyposażenia na wymiar;
- Model 3d projektowanej przestrzeni;
- Wizualizacje projektowanych przestrzeni (minimum 5 sztuk) + wizualizacje robocze na etapie konsultacji;
- Opis w zakresie rozwiązań aranżacyjnych – dobór materiałów i kolorystyki;
- Dobór i specyfikacja urządzeń multimedialnych;
- Dobór wyposażenia;
- Dobór oświetlenia;
- Kosztorys inwestorski realizacji całego przedsięwzięcia;
- Przygotowanie dokumentacji do pozwolenia na budowę;
- Uzgodnienie projektu z konserwatorem zabytku;
- Projekt elektryczny w zakresie:
- - Instalacja oświetlenia podstawowego
- - Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego/kierunkowego
- - Instalacja gniazd 230V, wypustów 230V/400V
- - Instalacja odgromowa (opcjonalnie)
- - Wyłącznik pożarowy prądu
- - Rozdzielnie elektryczne
- - Instalacja CCTV
- - Instalacja SSWiN
- - Instalacja Sieci LAN
Ponadto:
- Wykonawca ma obowiązek uzyskania wszelkich niezbędnych materiałów, warunków technicznych, uzgodnień i decyzji niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia;
- Wykonawca ma obowiązek dołączenia do protokołu przekazania dokumentacji oświadczenia, że dokumentacja projektowa została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć;
- Wykonawca ma obowiązek opracowania dokumentacji za pomocą standardowych określeń technicznych poprzez określenie dla materiałów lub urządzeń ich minimalnych parametrów. Podanie przez Wykonawcę w opracowaniu znaków towarowych, patentów czy pochodzenia bez uzasadnienia tego specyfiką przedmiotu zamówienia lub gdy przedmiot zamówienia nie zostanie dostatecznie opisany za pomocą dokładnych określeń Zamawiający uzna za wadę opracowania.
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać umowę, w tym w szczególności dokumentację projektową, z najwyższą starannością, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług.
- Dokumentacja projektowa będzie posiadała wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z obowiązujących, na dzień przekazania dokumentacji projektowej Zamawiającemu, przepisów prawa.
- Wykonawca oświadcza, że dokumentacja projektowa zostanie sporządzona przy uwzględnieniu wszelkich sugestii i uwag Zamawiającego zgodnych z przepisami prawa, o których mowa powyżej.
- Dokumentacja projektowa w swojej treści nie może określać technologii robót, materiałów i urządzeń bądź opisywać przedmiot zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. Zamawiający dopuszcza wskazanie w dokumentacji projektowej na znak towarowy, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych lub organizacyjnych (przy zachowaniu zasad wynikających z Pzp). W takim przypadku przy wskazaniu powinien być dopisek „lub równoważne” oraz szczegółowy opis warunku równoważności.
- Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej i dostarczyć do siedziby zamawiającego osobiście lub pocztą na adres Muzeum Ziemi Piskiej w Piszu, Pl. Daszyńskiego 7, 12-200 Pisz, do dnia 17.05.2021 r. do godz. 12.00.
- Termin wykonania zamówienia:
Przekazanie kompletnej dokumentacji do dnia 15.07.2021 r.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do zaproszenia) i zawierać:
- oferowaną cenę brutto za wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenia do realizacji zamówienia;
- oświadczenie o akceptacji warunków niniejszego postępowania oraz zobowiązanie w razie wyboru oferty do zawarcia umowy;
- kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym w następujący sposób:
Oferta na: Przygotowanie dokumentacji projektowej z kosztorysem inwestorskim z przeznaczeniem na „Modernizację infrastruktury w Muzeum Ziemi Piskiej w Piszu”.
Opakowanie oprócz opisu jw. winno zawierać nazwę i adres wykonawcy zadania.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.05.2021r., o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego.
- Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego wagą procentową:
- najniższa cena brutto - 100 %.
2) Ocena kryterium nastąpi w skali punktowej od 0 do 100 pkt.
3) Oferta o najwyższej ilości uzyskanych punktów zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
4) Ilość punktów w kryterium „najniższa cena brutto” będzie przyznawana pozostałym ofertom z zastosowaniem następującego wzoru:
C min.
C = ---------------------- x 100 pkt.
C bad.
gdzie:
C - ilość punktów oferty badanej
C min. - najniższa cena brutto spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad.- cena brutto oferty badanej
- Wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia udziela Dyrektor Muzeum Ziemi Piskiej – dr Aneta Karwowska, tel. 87 4232264, kom.606417714, e-mail; mzppisz@wp.pl
- O wynikach postępowania Wykonawcy zostaną poinformowani drogą elektroniczną.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej z ofert.
- Dodatkowe informacje:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty o czym niezwłocznie informuje kierownika referatu zamawiającego. O dokonanej poprawie w ofercie kierownik referatu zamawiającego niezwłocznie informuje Wykonawcę.
Odrzuca się ofertę jeżeli:
1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;
2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu kierownika referatu zamawiającego;
5) wpłynęła po terminie składania ofert.
Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert.
Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki:
1) formularz ofertowy
2) rzut piętra
3) projekt umowy
- Formularz ofertowy (doc) 10 maj 2021 09:53 0,03 MB
- Projekt umowy (doc) 10 maj 2021 09:53 0,07 MB
- Rzut piętra (pdf) 10 maj 2021 09:55 0,26 MB
- Zapytanie ofertowe (pdf) 10 maj 2021 11:20 0,62 MB